Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone.

Najważniejsze wiadomości na temat certyfikatu energetycznego

Najważniejsze wiadomości w temacie certyfikatu energetycznego można znaleźć na witrynie certyfikat-energetyczny24.pl. Świadectwo energetyczne nieruchomości wskazuje na zapotrzebowanie budynku na energię potrzebną do: ogrzewania i wentylacji, przygotowania ciepłej wody użytkowej a także klimatyzacji i oświetlenia. W dodatku dookreśla on źródła pochodzenia energii oraz emisję CO2 przez określony obiekt. Przedłożone świadectwo charakterystyki energetycznej umożliwia pozycję obiektu w klasyfikacji energetycznej na podstawie energii koniecznej do prosperowania budynku, z uwzględnianiem zastosowanych opcji powiązanych z konstrukcją i instalacjami.

Świadectwo to stanowi nową część dokumentacji technicznej budynku. Obowiązujące przepisy wprost ukazują, iż certyfikat energetyczny musi mieć każdy dom, mieszkanie, lokal o charakterze usługowym, bądź magazyn. Agencja wystawi dla zleceniodawców tego typu dokument w okresie od trzech do 5 dni, bądź też w 24 godziny, jeżeli ktoś tego potrzebuje.

Z tego powodu dotychczasowi klienci są bardzo zadowoleni ze współpracy. Każde wystawione świadectwo jest rejestrowane w centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków a także otrzymuje spersonalizowany numer. Świadectwa wykonywane przez ekspertów mających do tego stosowne uprawnienia są zgodne z bieżącym prawem. Kiedy świadectwo energetyczne nie zostanie dla konkretnego obiektu wykonane, to właściciel może otrzymać karę pieniężną oraz zakaz zawierania umów powiązanych z nieruchomościami. Przygotowane świadectwo energetyczne obowiązuje przez dziesięć lat od momentu zrobienia lub do czasu, w którym w wyznaczonym obiekcie zostaną zrobione zmiany termomodernizacyjne.

Certyfikaty sporządzone są zarówno w wersji elektronicznej, ale też formie drukowanej. Są one uwzględnione przez notariuszy, kierowników budowy, agencje nieruchomości, a także przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego. Jest to istotna część dokumentacji dołączonej do wynajmu, sprzedawania albo pozwolenia na korzystanie z nieruchomości.

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz